Šeštajame žingsnyje neriame į erdvinį-vizualinį intelektą.
Vaikai yra ypatingai jautrūs ne tik tvarkai, bet ir grožiui. Tad estetiška aplinka juos visuomet pastiprins, padės vystyti ne tik skonį ir kultūringumą, bet ir sėkmingą moralės normų nusistovėjimą. Meniškumo ieškoti galima ir bendravime, stiprinant karališką mandagumą, mokantis ypatingų bendravimo frazių ir dialogų. Juk mūsų geri draugai AČIŪ ir PRAŠOM tėra ledkalnio viršūnėlė.
Taikomieji darbai, dažai, pieštukai, kreidelės ir muzika yra kiekvienos dienos dalis, neatsiejama harmoningos raidos metodikos taktika. Be praktinių užsiėmimų, aplinką praturtiname dailės darbų reprodukcijomis, knygomis, kompozitorių ir rašytojų portretais, muzikos instrumentų atvaizdais ir tikrais daiktais: puantais, smuikais ir kitais stebuklingais daiktais. Įspūdžiui pastiprinti namuose taip pat galima įsirengti meno galeriją, pvz.: ant sienos iškabinti vaiko meninius darbelius ir jais vis pasigrožėti.
Šeštojo programos žingsnio posmai
Daili pasisveikinimo dainelė
Tvarkymosi dainelė
Ši dainelė atkeliavo iš 7 intelektų lavinimo programos KELIONĖS. Dainelės autorė Renata Lazdin.
Grojaraštis
Vincento Vangogo portretai. Meninės reprodukcijos pirmai pažinčiai su tapyba.
Praktinis kursas apie tvarką šeimoms su vaikais TVARKOS ANATOMIJA
Šio kurso metu sužinosite, kaip organizuoti namus, kad vaikas savarankiškai palaikytų tvarką ir suprastų tvarkos logiką. Renata Lazdin apie šį kursą: SKAITYTI.